PIC-705

znalezienie najprostszej formy plastycznej

Celem projektowania jest znalezienie najprostszej formy plastycznej, która by odpowiadała dwóm poprzednim warunkom, tzn. funkcji i konstrukcji, Uwzględnienie wszystkich trzech czynników projektowania konieczne jest dla uzyskania dobrego rozwiązania projektu. W określonych działach projektowania wyczuwa się jakby dążenie do dominowania jednego czynnika nad pozostałymi dwoma. Tak np. w projektach przemysłowych czynnikiem dominującym będzie funkcja; w projektach o charakterze inżynierskim, jak np. silosy, wieże ciśnień, chłodnie, budynki składowe, magazyny - dominować będzie czynnik konstrukcyjny; w projek...

Więcej »

Gazobetony

Gazobetony produkowane są w wybudowanych w planie 6-1etnim dużych wytwórniach elementów budowlanych w Warszawie na Żeraniu, w Łaziskach na Śląsku i w Solcu Kujawskim. Do betonów lekkich zalicza się również pianobeton, mający własności podobne jak i gazobeton. Produkcja jego jest prosta i polega na dokładnym wymieszaniu cementu i drobnego czystego piasku z wodą ze specjalną substancją pianotwórczą, która powoduje rośnięcie masy i powstawanie porów. Masę wylewa się w formy. Z pianobetonu wyrabia się płyty izolacyjne i bloki ścienne. Obok żużla paleniskowego do betonów lekkich używa się jako ...

Więcej »

Zmiana sposobu dawkowania kruszywa tlumaczy sie trudnosciami, wynikajacymi przy wazeniu znacznych mas kruszywa

Zmiana sposobu dawkowania kruszywa tłumaczy się trudnościami, wynikającymi przy ważeniu znacznych mas kruszywa. Wilgotność kruszywa obliczamy następująco. Pobieramy dwie próbki dla każdego kruszywa osobno, np. oddzielnie dla piasku i oddzielnie dla żwiru. Każdą z tych próbek ważymy w stanie wilgotnym oraz po wysuszeniu w blaszanej wanience. Przypuśćmy, że otrzymaliśmy wyniki: ciężar próbki piasku przed wysuszeniem 6,80 kg, po wysuszeniu 6,10 kg, ciężar próbki żwiru w stanie wilgotnym 8,50 kg, w stanie suchym- 8,20 kg; wilgotność piasku wyniesie: nI = 6,80 6,10. 100 = 11,48% wilgotność żwiru 8...

Więcej »

Zbadanie w terenie istniejących obiektów drogowych

OMA - Chu Hai College w Hongkongu Wcześniej dzisiaj ogłoszono, że OMA połączyło siły z AMO, aby opracować nową wizję, Railway Vision 2020, dla MTR Hongkongu, miejskiego organu tranzytowego. Wspólnie stworzą nowe branding i tożsamość, analizę witryny, badania nad zrównoważonym rozwojem oraz analizy wzorców użytkowania. OMA będzie także projektować dwie prototypowe stacje, które ostatecznie obejmą całą sieć tranzytową w Hongkongu. Prototypowe stacje mają zostać otwarte przed 2014 rokiem. Plan Rail Vision 2020 będzie wspólnym wysiłkiem między OMA (architektura) + AMO (projektowanie i badania) z U...

Więcej »
751#vitogas 100 , #podlewamy , #oim forum , #kompozycje balkonowe w skrzynkach , #przyczepka castorama , #fugi kolorystyka , #castorama okulary ochronne , #jak znaleźć archiwalne ogłoszenie olx , #kolory ncs , #olx prostownica ,