Architektura i nowoczesne budownictwo – 7 : Instalacja na stacji Alderbrook / Sarah Biemiller i Robert Hutchison

Don Frank, Robert Hutchison Stacja Alderbrook, położona nieco na wschód od Astorii wzdłuż rzeki Columbia, jest siedzibą byłej spółdzielni Union Fisherman.
S Cooperative Packaging Company, która kiedyś wsparła kwitnący przemysł wędkarski łososia.
Netshed to 3-piętrowa drewniana konstrukcja, którą rybacy wykorzystali do naprawy i przechowywania sieci skrzelowych.
Zainspirowany naturalnymi i stworzonymi przez człowieka cechami, które przenikają Stację Alderbrook, takimi jak ruch fal, światło odbijające się od rzeki Columbia, wspomnienia i historia zawarte w stacji Alderbrook i wokół niej oraz struktura samej Net Shed, Robert Hutchison i Sarah Biemiller podzielili się z nami swoją propozycją instalacji wewnątrz Net Shed, opracowaną z wielu wpływów.
Więcej zdjęć i architektów.
opis po przerwie.
Wpływy ich propozycji obejmują wcześniejsze instalacje Biemillera, poprzednie badania architektoniczne Hutchison oraz rozmowy i korespondencję między oboma artystami w ciągu kilku lat, dotyczące związków między sztuką i architekturą.
Ostateczna propozycja obejmowała serię instalacji zlokalizowanych na terenie stacji Alderbrook Netshed.
.
Don Frank, Robert Hutchison Każdy z trzech poziomów piętra budynku jest penetrowany przez siedem istniejących, położonych równomiernie w całym budynku, poziomów włazów.
Klapy podłogowe służyły do przeciągania sieci rybackich pionowo pomiędzy trzema poziomami.
Dziś strona jest własnością architektów Daren Doss i Lisa Chadbourne, którzy wykorzystują Net Shed jako galerię do wyświetlania i wystawy lokalnych artystów, a także miejsce instalacji sztuki współczesnej.
Daren i Lisa utrzymały budynek w zasadzie niezmieniony, tak jak go znaleźli.
Wnętrze jest zaśmiecone sieciami skrzelowymi, narzędziami, wyposażeniem, filiżankami do kawy i starymi kanapami pozostawionymi przez rybaków, którzy korzystali z budynku, by utrzymać swoje utrzymanie.
.
Don Frank, Robert Hutchison Specyficzne położenie i wymiary każdej instalacji były podyktowane lokalizacjami istniejących klap podłogowych rozproszonych w szopie.
Każda instalacja była zbudowana z wielu pasm żyłki żyłkowej zawieszonej na dnie szkieletu dachu Net Shed.
Wynikająca z tego kolumna nitki przechodziła przez otwory włazu podłogi do poziomu pierwszego piętra, gdzie została pociągnięta i przywiązana do metalowych oczek, które zostały wkręcone w drewniane podłogi.
Aby utworzyć subtelne różnice między siedmioma kolumnami wątku, każdej kolumnie przypisano inny wzorzec wątku.
Aby wzmocnić związek między pierwszym piętrem a dachem, ustalono zasadę, że żyłka nigdy nie może dotykać boków poziomów podłogi.
Instalacja była skomplikowana przez fakt, że żadna z lokalizacji włazów na drugim i trzecim piętrze nie jest w pełni wyrównana.
.
Don Frank, Robert Hutchison Logistyka instalacji wymagała czasochłonnej dokumentacji istniejącego budynku, intensywnego planowania i dużej precyzji, co wymagało użycia poziomów lasera w celu zapewnienia, że każda żyłka była zainstalowana idealnie pionowo.
Aby połączyć żyłkę z podłogą i powierzchniami dachu, małe oczka ze stali nierdzewnej wkręcono w drewniany dach i podłogę, powyżej i poniżej każdego z siedmiu otworów.
Linę rybacką przymocowano następnie do otworów na dachu i przepuszczono przez poziomy trzeciego i drugiego piętra, naciągnięto, a następnie przymocowano do otworów w pierwszym piętrze.
.
Don Frank, Robert Hutchison Instalacje dają możliwość przewidywania i uczenia się od nieoczekiwanych.
Nie mogliśmy przewidzieć, w jaki sposób cechy poszczególnych kolumn wątku zmieniały się w zależności od pory dnia, warunków pogodowych i punktu widzenia widza.
Jak jeden przeniósł się przez Netshed, niektóre kolumny znikają, a inne pojawią się ponownie.
Fizyczne aspekty budynku, takie jak rama drewniana i szprosy okienne, zostały przełożone na kolumny żyłki przez środek światła.
.
Don Frank, Robert Hutchison.
7.
został rozebrany po trzech miesiącach.
Projekt był jednym z czterech projektów nagrodzonych AIA Seattle Honor Award dla Washington Architecture.
Członkowie jury, w składzie Patricia Patkau, Nader Tehrani i David Baker, zauważyli, co następuje: Ten ambitny projekt jest silnie zlokalizowany w określonym miejscu i czasie, ale jednocześnie całkowicie konceptualny.
Angażując historię poprzez instynktowne przywoływanie wspomnień, 7 przesuwa swój kontekst w sposób, który pozwala natychmiast przypomnieć sobie jego doświadczenie.
Wydobywając dwie wrodzone cechy istniejącego środowiska.
jego struktura po-i-beam i jego wspaniała jakość światła.
praca tworzy nową efemeryczną strukturę, która przemawia do obu, ale nie jest ani jednym, ani drugim.
Doskonały przykład integracji architektury i sztuki – ten ambitnie koncepcyjny projekt tchnie życie w fa
[podobne: pustaki keramzytobetonowe, punkt piaskowy, stajnia projekt ]

Powiązane tematy z artykułem: punkt piaskowy pustaki keramzytobetonowe stajnia projekt