Architektura 21szego wieku : North Brother Island School for Autistic Children / Ian M. Ellis i Frances Peterson

Dzięki uprzejmości Ian M.
Ellis i Frances Peterson Zaprojektowani przez studentów architektury, Iana M.
Ellisa i Frances Peterson, ich propozycja dla North Brother Island School for Autistic Children w Nowym Jorku ma na celu dostarczenie niezbędnego zasobu dla Bronx, który jest ciężko zaniedbane pod względem szkolnym dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Projekt został również zaprojektowany z myślą o rozwiązaniu negatywnego stygmatyzacji wyspy, ustabilizowaniu jej naturalizowanego wzrostu jako siedliska dla ptaków oraz wprowadzeniu programów badawczych i edukacyjnych w celu zapewnienia nowatorskiego środowiska edukacyjnego dla społeczeństwa, rodziców i dzieci.
.
Więcej zdjęć i architektów.
opis po przerwie.
Ten projekt jest propozycją utworzenia szkoły dla dzieci autystycznych na wyspie North Brother.
opuszczony zakład medyczny w East River w Nowym Jorku.
Od 1885 roku wyspa o powierzchni 20 akrów jest strefą kwarantanny, szpitalem chorób zakaźnych, sanatorium gruźlicy, pojemnikiem Tyfusowej Maryi, miejscem katastrofalnego wraku statków, ośrodkiem rehabilitacji narkotykowej i mieszkaniem żołnierzy II wojny światowej.
Funkcje wyspy zostały zakończone w 1963 roku.
porzucone od.
Ze względu na swoje odosobnienie i ponad 50 lat naturalnego rozpadu i wzrostu, North Brother stał się domem dla wielu kolonialnych ptaków wodnych, w szczególności Black Crowned Night Heron.
Roślinność agresywnie opanowała wyspę i jej budynki.
Jednak nawyki gniazdowania ptaków zmniejszyły się, jeśli nie zniknęły całkowicie.
Z kolei ptaki wciąż gniazdują na znacznie mniejszej i sąsiadującej Wyspie Południowego Brata.
Dzięki uprzejmości Ian M.
Ellis i Frances Peterson Ta niezwykła mieszanka programu, strony i klientów (neuro-typowe dzieci, dzieci z autyzmem, badacze, nauczyciele i ptaki) faktycznie wzmacnia i umożliwia sukces i wzrost siebie nawzajem, reagując na różne potrzeby osób nadwrażliwych lub nadwrażliwych.
człowiek lub ptak.
ogrody Przyjeżdżając promem, który jest dostępny kilka razy w ciągu dnia, szkoła znajduje się w centrum wyspy, wykorzystując wyżyny i unikając historycznych miejsc lęgowych wzdłuż wschodniego i południowego brzegu.
Oprócz przywrócenia do życia 5 wysp istniejących budynków do ponownego wykorzystania przez szkołę, struktury położone dalej na południe w kierunku habitatu są ponownie wykorzystywane jako biura terenowe w Departamencie Parków Nowego Jorku, Cornell University Department of Ornithology i Audubon Society.
Podobnie jak autyzm nie jest przewidywalny lub podobny, szkoła i zaprojektowane przez nią krajobrazy są wyjątkowe i stworzone, aby najlepiej pasowały do różnych typów użytkowników.
Dzieci nadwrażliwe wymagają kontroli, podobieństwa, przewidywalności i bezpieczeństwa.
Hipnotyzujące dzieci szukają odkryć, tekstury, dźwięku i wrażenia zmysłowego.
Szkoła odpowiada na to za pomocą trzech klastrów sal lekcyjnych z widokiem na trzy wyjątkowe dziedzińce.
Gromada zachodnia jest dla dzieci, które są gdzieś w pobliżu spektrum.
hipo lub hiper.
Dziedziniec ten jest dziwny, ale bezpieczny, pozwalający na odkrywanie i eksplorację w pobliżu pomieszczeń szkolnych, biblioteki i miejsca odpoczynku.
model Istniejąca struktura w środku ogrodu jest ustabilizowana i dostosowana jako obszar do zabawy.
Centralny klaster jest najbardziej chronionym i zaprojektowanym dla dzieci nadwrażliwych.
Ogród jest symetryczny z materiałami powierzchniowymi i przestrzeniami nastawionymi na bezpieczeństwo, przejście, łatwość użytkowania i nisko sensorycznych zjawisk, z wyjątkiem środkowego.
Dzieci są zachęcane do sadzenia warzyw i kwiatów oraz doświadczania tekstur, dźwięków, zapachów, kolorów na ich własnych warunkach.
Gromada wschodnia jest przeznaczona dla dzieci wrażliwych na nadwrażliwość, ponieważ jest jedyną grupą, która jest wystawiona na świat zewnętrzny, publiczną królestwo wyspy, i gdzie roślinność i drzewa mogą rosnąć tak samo, jak od czasu porzucenia wyspy.
Plan budowy Pomieszczenia są identyczne pod względem łatwości budowy, jednak konstrukcyjny dach i ogrody zapewniają zmienne, systematyczne środowisko, z którego korzystają zarówno nauczyciele, jak i uczniowie.
Dostępne są odosobnione i grupowe przestrzenie do nauki, a także miejsca ucieczki, gdy dziecko staje się przytłoczone lub po prostu musi odejść od wszystkiego na minutę.
Dach jest odwróconym wiązarem nożycowym, z elementami i wymiarami wykonanymi w celu zmaksymalizowania wychwytywania i przekierowywania naturalnego światła przez cały rok.
Gdy naturalne światło nie jest odpowiednie (za dużo, za mało lub szkodliwie dla określonego typu klasy hiper / hipo), elektrochromowe szkło, które może być przełączane elektrycznie z przezroczystego na nieprzezroczyste, jest używane w połączeniu z indukowaną polem elektroluminescencyjnym filmem do generowania i kontroluj światło i widoki.
Plan i elewacja Ta strategia oświetleniowa jest intensywna, ale redukuje odblaski i rozwiewa drażniący szum i migotanie lub światła fluorescencyjne.
Dach sięga do góry na zewnątrz szkoły do skali istniejącego s
[patrz też: hydrofory do domków jednorodzinnych, punkt piaskowy, dobredomy ]

Powiązane tematy z artykułem: dobredomy hydrofory do domków jednorodzinnych punkt piaskowy